Delavnici

Program

Delavnici

Delavnica 1

Strateško razmišljanje in praktična znanja potrebna za uspešno kreiranje in vodenje TikTok kampanj

Vstop in vodenje TikTok kampanj je za mnogo izkušenih specialistov za marketing in odnose z javnostmi velik izziv. Na platformi veljajo druga pravila, kot na bolj uveljavljenih in mainstream kanalih. Cilj delavnice je, da odgrnemo tančico in pogledamo v zaodrje, kjer se skrivajo konkretni koraki za uspešno vodenje TikTok kampanj in kampaj, ki imajo v jedru vertikalne video vsebine.

Obdelali bomo tematike:

Razumevanje platform: Spoznavanje značilnosti posameznih platform (TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat) in prilagajanje vsebine.

Spreminjajoči se trendi: Sledenje najnovejšim trendom in zagotavljanje relevantnosti ter privlačnosti vsebin.

Omejeni čas in viri: Učinkovita raba časa, človeških in finančnih virov za ustvarjanje kakovostnih vertikalnih video vsebin.

Prilagajanje obstoječih vsebin: Prilagoditev že obstoječih vsebin za vertikalen format in obvladovanje potrebnega strokovnega znanja.

Merjenje uspeha: Naučiti se meriti uspeh vertikalnih video kampanj ob upoštevanju različnih metrik in KPI-jev.

Vertikalen video, TikTok in prodajni lijak: Razumevanje povezave med vertikalnimi videi, TikTok platformo in prodajnim lijakom.

Kaj prinaša TikTok oglaševanje: Prednosti in možnosti, ki jih nudi oglaševanje na TikToku.

Kako TikTok oplemeniti media mix blagovne znamke: Kako lahko TikTok postane nov in ključen steber celostne komunikacije blagovne znamke.

Delavnica 2

Podkast: Od ideje do lansiranja

Na delavnici "Podkast: Od ideje do lansiranja" boste pridobili praktična znanja o tehničnih vidikih snemanja, oblikovanja vsebine in uredništvu avdio vsebin ter kako jih učinkovito promovirati in distribuirati vaši ciljni publiki.

Share by: