22. SKOJ

Instant, pridevnik, nesklanjan, gastronomsko: pripravljen, narejen brez (dolgega) kuhanja.

Na letošnji konferenci se bo vse vrtelo okoli besede INSTANT. Odgovarjali si bomo namreč na izzive, kako preživeti v dobi hitrosti. Naše življenje postaja vedno bolj instant. Za sprejemanje odločitev imamo na voljo vedno manj časa, zato iz zagat iščemo instant rešitve. Nekatere rešitve so boljše, druge slabše.

Na konferenci želimo do obeh plati pristopiti s pozitivnim nabojem! S pomočjo strokovnjakov in praktikov iz različnih okolij ter področij bo po eni strani ponujala praktične nasvete pri uporabi sodobnih orodij, po drugi pa odstirala slabosti pojava instant in nakazala, kako se jim je moč zoperstaviti.

Pridružite se  nam v torek, 21. in sredo, 22. maja, v Portorožu (Hotel Slovenija), ko se bomo posvetili instant rešitvam na področju odnosov z javnostmi in se seznanili s številnimi odličnimi praksami.  V okviru dveh konferenčnih dni bodo z nami svoja znanja in izkušnje delili številni komunikatorji, praktiki in akademiki iz Slovenije in tujine. 

Tradicionalno bomo razglasili prejemnike nagrad prizma za odličnost izvedenih komunikacijskih programov, razglasili prostovoljca leta in že tretje leto zapored izvedli študentski natečaj Inkubator priložnosti.

support
KLIKNITE ZA PRIJAVO »

PROGRAMSKI SKLOPI

Z letošnjo predavateljsko zasedbo konference bomo nagovarjali vsebine, ki jih naši dejavnosti prinašajo tehnološki tektonski premiki. Na izzive sodobnosti bomo odgovarjali s petimi vsebinskimi sklopi.

V okviru prvega sklopa bodo predavatelji spregovorili o zgodovini lažnih novic, o odzivanju družbe nanje in o sodobnih orodjih, ki jih pomagajo razkrinkati. 
Drugi sklop bo namenjen informacijski prihodnosti in posebej umetni inteligenci. Kaj vse lahko komunikatorji od nje pričakujemo, kakšne prednosti prinaša in kako se bomo morali temu pri našem delu prilagoditi. Vprašali se bomo tudi, kaj bodo medtem počeli naši možgani. 

Novemu načinu organizacije odnosov z javnostmi in modelu korporativnega uredništva ter njihovemu uvajanju v podjetja ter ustanove bo namenjen tretji sklop.

Na pohodu je generacija Z. O tem, kdo so z-jevci, kako razmišljajo, kako se obnašajo in kako bo z njimi delati, bo govora v četrtem sklopu. 
Na voljo nam je vse več novodobnih orodij, ki nam lahko olajšajo naše delo. O tem, katera so najzanimivejša, kaj ponujajo in kako jih nekateri pri svojem delu uspešno uporabljajo bo namenjen zadnji sklop konference. Zaključili jo bomo z delavnico uporabe online storitve za montažo in objavljanje video vsebin.

Celoten program konference bo dostopen kmalu. 

PROGRAM

  Naslov Predavatelj
09.0009.30 Registracija  
09.30–09.35 Uvodni nagovor predsednice društva PRSS Tina Cipot
09.35–09.40 Uvodni nagovor predsednika programskega odbora  Matjaž Klipšteter
09.40–10.25 Instant v antropocenu Doc. dr. Tadej Troha
10.25–11.10 "Lažne novice" in vprašanje resnice: propaganda in odnosi z javnostmi v post-totalitarni dobi Dr. Mirt Komel
11.10–11.25

Toplina in okus SKOJ-a

 
 11.25–12.10 Radikalna transparentnost v komunikaciji Lenart Kučič
 12.10–12.55 Z digitalnimi orodji do razkrivanja lažnih novic Andrej Zupan
12.55–14.10
KOSILO

 
14.10–14.55 Umetna inteligenca kot orodje za oblikovanje mnenj NLB Marko Grobelnik
14.55–15.40 Umetna inteligenca in njen vpliv na komunikacijsko stroko* NLB Silvia Cambié
15.40–16.10 Berimo Damir Jugo, Leon Magdalenc
16.10–16.25
ODMOR

 
16.25–17.40
Podelitev nagrad Prizma, Mini Prizma in Prostovoljec leta  
17.40–18.40 NLB Happy hour NLB  
19.00–20.30
VEČERJA

 
21.00–21.45 Stand up   
21.45

INSTANT PARTY - From zero to hero

 
*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
  Naslov Predavatelj
08.00–09.00 Volilni zbor PRSS
09.0009.30 Registracija  
09.30–10.15 Model korporativnega uredništva*
Christoph Moss
10.15–11.00 Vloga korporativnega uredništva v komunikacijski strategiji nizozemske policije* Marco Leeuwerink
11.00–11.15
Toplina in okus SKOJ-a

 
11.15–12.00 Generacija Z: Precej drugačni kot vsi, ki smo jih (s)poznali doslej
Mitja Tuškej
12.00–12.45 Kaos ali urejenost medijske krajine
Tomaž Perovič
12.45–13.30

Design Thinking na kratko

Ana Kyra Bekš
13.30–13.45 Berimo Nada Serajnik Sraka
13.45–14.45

KOSILO

 
14.45–15.15 Kako si lahko video heroj* Peter Eisenberg
15.15–15.45 Zakaj začeti z video podcastom v živo? Lan Orthaber in Nada Stegnjaić
15.45–16.00 
ODMOR

 
16.00–16.30  S čim in kako narediti dober video Jože Robežnik
16.30–16.40 Zaključek konference in sklepne misli Tina Cipot in Matjaž Klipšteter
16.40–18.10 Delavnica uporabe orodja za online produkcijo videa Wochit* ** Peter Eisenberg

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

**Obvezne predhodnje prijave. Omejeno število udeležencev.

PREDAVATELJI

Andrej Zupan

Andrej Zupan

CEO, Blockbird
Marko Grobelnik

Marko Grobelnik

Digitalni glasnik Slovenije, Institut Jozef Stefan
Mitja Tuškej

Mitja Tuškej

strateg, Formitas Skupina
Silvia Cambie

Silvia Cambie

Watson Ecosystem, IBM
Tomaž Perovič

Tomaž Perovič

Soustanovitelj, BLT Vaš komunikacijski airbag
Peter Eisenberg

Peter Eisenberg

Director of Customer Success, Wochit
Marco Leeuwerink

Marco Leeuwerink

coordinator newsroom, Politie Nederland
Tadej Troha

Tadej Troha

Filozofski inštitut ZRC SAZU
Mirt Komel

Mirt Komel

Filozof, Fakulteta za družbene vede
Nada Stegnjaić

Nada Stegnjaić

Strokovnjakinja za korporativno komuniciranje, A1 Slovenija, d.d.
Lan Orthaber

Lan Orthaber

Višji ekspert za korporativno komuniciranje, A1 Slovenija, d.d.
Leon Magdalenc

Leon Magdalenc

Svetovalec za komunikacije, Nastop plus d.o.o.
Ana Kyra Bekš

Ana Kyra Bekš

Service designer / Načrtovalka storitev, Servis 8
Jože Robežnik

Jože Robežnik

Video ustvarjalec in TV voditelj
Nada Serajnik Sraka

Nada Serajnik Sraka

Strateginja odnosov z javnostmi, višja predavateljica, VŠPV (B2)
Damir Jugo

Damir Jugo

Dekan, Edward Bernays University College
Christoph Moss

Christoph Moss

Izvršni direktor, Mediamoss GmbH
KLIKNITE ZA PRIJAVO »

NAGRADE

Inkubator priložnosti

Prizma

Nacionalna strokovna nagrada, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Je edino tovrstno priznanje slovenskim komunikacijskim strokovnjakom in ne pomeni zgolj komunikacijske odličnosti, temveč izraža tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi.

PRIJAVA
Inkubator priložnosti

Prostovoljec leta

Prostovoljec leta: Ta naziv prejme članica ali član PRSS, ki se s svojim prostovoljnim delom na področju odnosov z javnostmi v okviru delovanja društva in širše še posebej izkaže.

PRIJAVA
Inkubator priložnosti

Inkubator priložnosti

Študentski natečaj Inkubator priložnosti: Glavni namen natečaja - Inkubator priložnosti je več mladim, ki si želijo pridobiti dodatno praktično in strokovno znanje, omogočiti brezplačen prihod na konferenco, v zameno za njihove kreativne ideje. Študentje na podlagi podanega komunikacijskega problema na področju odnosov z javnostmi (briefa) iščejo kreativne rešitve in se tako povežejo z uspešnim podjetjem.

PRIJAVA

300

KOMUNIKATORJEV

3

VRSTE NAGRAD

18

PREDAVATELJEV IZ SLOVENIJE IN TUJINE

1

VEčERNA ZABAVA

KLIKNITE ZA PRIJAVO »