Mitja Tuškej

strateg, Formitas Skupina

V marketingu in oglaševanju že 34 let. Od tega 27 let v agenciji Formitas oziroma v podjetjih v sestavi Formitas skupine. Od leta 2013 do 2019 je bil izvršni direktor medijske agencije, od januarja 2019 pa je prevzel funkcijo stratega tržnih znamk v skupini Formitas.
Je avtor marketinške knjige leta 2015 Brez frendov ni brendov, v marcu 2019 pa je izšla njegovo drugo avtorsko delo z naslovom Hokus pokus: fokus. Sodi med najbolj priznane strokovnjake na področju znamčenja v Regiji.

Naslov predavanja: Generacija Z: Precej drugačni kot vsi, ki smo jih (s)poznali doslej

Prihajajo! Ne, ne! Ne prihajajo, "zejevci" so tu. Nov segment, ki že kroji naš svet danes in bo pomembno vplival na vse nas. Z njimi moramo komunicirati - drugače kot to počemo z njihovimi predhodniki "ipsiloni". Z njimi moramo sodelovati - drugače kot sodelujemo s katero koli drugo skupino. Kakšni so? Kaj so njihova gonila? Kdo pravzaprav so, kaj jim je "in" in kaj jim je "out". Kje jih najdemo? Kako jih moramo nagovoriti?
Večina jih dojema kot otroke, a nesporno je, da jih je veliko že polnoletnih. Prihajajo na trg dela, volijo in kupujejo izdelke in storitve, ki jih proizvajamo in oblikujemo. Vsak čas bodo postali najhitreje rastoč segment, s katerimi bomo vsi mi "ta stari" v neposredno konfrontaciji. Čas je, da jih začnemo aktivno spoznavati.
Mitja Tuškej


Nazaj na govornike