Peter Eisenberg

Director of Customer Success, Wochit

Peter v podjetju Wochit že več kot tri leta vodi ekipo Customer Success, kjer pomaga klientom v regiji EMEA/APAC z video strategijami in kako uporabljati platformo Wochit.. Je nekdanji video novinar, ki je 10 let delal kot producent in urednik novic na Associated Press Television News, kjer je poročal o pomembnih dogodkih po vsem svetu. Prav tako pa je Peter pomagal pri začetku video posla v podjetju Newzulu- Start up, usmerjen v vsebino, ki jo proizvajajo uporabniki in video prenose v živo ustvarjene s pomočjo mobilnih telefonov.

Naslov predavanja: Kako si lahko video heroj

Video postaja vedno bolj iskana in privlačna taktika za povečanje posla. Cisco predvideva, da bo do leta 2021 celoten promet iz videoposnetkov predstavljal 82 % celotnega internetnega potrošniškega prometa, kar 54 % potrošnikov pa si želi, da bi blagovne znamke uporabljale več video vsebin. Več kot polovica strokovnjakov za marketing meni, da je video vsebina najboljša donosnost naložbe- videi namreč vodijo do kar 157 % povečanja v organskem prometu iskalnikov in 105 % več časa porabljenega na spletni strani. Kar 73 % potrošnikov po vsem svetu z večjim užitkom na družbenih omrežjih spremlja tiste video vsebine, ki so zanimive in zabavne. Dandanes podjetja v povprečju objavljajo že kar 18 video vsebin na mesec. Potreba po čim hitrejši in enostavnejši izdelavi kvalitetnih videoposnetkov je pripeljala do tega, da se podjetja vedno več odločajo za učinkovite alternative za urejanje video vsebin. Na tem predavanju bo moč slišati vse o trendih pri ustvarjanju spletnih video vsebin in o tem, kako znamke, kot so The World Food Programme, AON in Hachette Livre, uporabljajo Wochit za učinkovito, vplivno in hitro ustvarjanje videoposnetkov.
Peter Eisenberg


Nazaj na govornike