22. SKOJ

Instant, pridevnik, nesklanjan, gastronomsko: pripravljen, narejen brez (dolgega) kuhanja.

Na letošnji konferenci se bo vse vrtelo okoli besede INSTANT. Odgovarjali si bomo namreč na izzive, kako preživeti v dobi hitrosti. Naše življenje postaja vedno bolj instant. Za sprejemanje odločitev imamo na voljo vedno manj časa, zato iz zagat iščemo instant rešitve. Nekatere rešitve so boljše, druge slabše.

Na konferenci želimo do obeh plati pristopiti s pozitivnim nabojem! S pomočjo strokovnjakov in praktikov iz različnih okolij ter področij bo po eni strani ponujala praktične nasvete pri uporabi sodobnih orodij, po drugi pa odstirala slabosti pojava instant in nakazala, kako se jim je moč zoperstaviti.

Pridružite se  nam v torek, 21. in sredo, 22. maja, v Portorožu, ko se bomo posvetili instant rešitvam na področju odnosov z javnostmi in se seznanili s številnimi odličnimi praksami.  V okviru dveh konferenčnih dni bodo z nami svoja znanja in izkušnje delili številni komunikatorji, praktiki in akademiki iz Slovenije in tujine. 

Tradicionalno bomo razglasili prejemnike nagrad prizma za odličnost izvedenih komunikacijskih programov, razglasili prostovoljca leta in že tretje leto zapored izvedli študentski natečaj Inkubator priložnosti.

support
KLIKNITE ZA PRIJAVO »

PROGRAMSKI SKLOPI

Z letošnjo predavateljsko zasedbo konference bomo nagovarjali vsebine, ki jih naši dejavnosti prinašajo tehnološki tektonski premiki. Na izzive sodobnosti bomo odgovarjali s petimi vsebinskimi sklopi.

V okviru prvega sklopa bodo predavatelji bodo spregovorili o zgodovini lažnih novic, o odzivanju družbe nanje in o sodobnih orodjih, ki jih pomagajo razkrinkati. 
Drugi sklop bo namenjen informacijski prihodnosti in posebej umetni inteligenci. Kaj vse lahko komunikatorji od nje pričakujemo, kakšne prednosti prinaša in kako se bomo morali temu pri našem delu prilagoditi. Vprašali se bomo tudi, kaj bodo medtem počeli naši možgani. 

Novemu načinu organizacije odnosov z javnostmi in modelu korporativnega uredništva ter njihovemu uvajanju v podjetja ter ustanove bo namenjen tretji sklop.

Na pohodu je generacija Z. O tem, kdo so z-jevci, kako razmišljajo, kako se obnašajo in kako bo z njimi delati, bo govora v četrtem sklopu. 
Na voljo nam je vse več novodobnih orodij, ki nam lahko olajšajo naše delo. O tem, katera so najzanimivejša, kaj ponujajo in kako jih nekateri pri svojem delu uspešno uporabljajo bo namenjen zadnji sklop konference. Zaključili jo bomo z delavnico uporabe online storitve za montažo in objavljanje video vsebin.

Celoten program konference bo dostopen kmalu. 

PROGRAM

  Naslov Predavatelj
09.0009.30 Registracija  
09.30–09.35 Uvodni nagovor predsednica društva PRSS Tina Cipot
09.35–09.40 Uvodni nagovor predsednika programskega odbora  Matjaž Klipšteter
09.40–10.25 Instant v antropocenu Doc. Dr. Tadej Troha
10.25–11.10 "Lažne novice" in vprašanje resnice: propaganda in odnosi z javnostmi v post totalitarni dobi Dr. Mirt Komel
11.10–11.25

ODMOR

 
 11.25–12.10 Radikalna transparentnost v komunikaciji Lenart Kučič
 12.10–12.55 Z digitalnimi orodji do razkrivanja lažnih novic Andrej Zupan
12.55–14.10
KOSILO

 
14.10–14.55 Umetna inteligenca kot orodje za oblikovanje mnenj Marko Grobelnik
14.55–15.40 Umetna inteligenca in njen vpliv na komunikacijsko stroko* Silvia Cambié
15.40–16.10 Berimo Damir Jugo, Leon Magdalenc
16.10–16.25
ODMOR

 
16.25–17.40
Podelitev nagrad Prizma, Mini Prizma in Prostovoljec leta  
19.00–20.30
VEČERJA

 
 21.00 Večerna zabava  
*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
  Naslov Predavatelj
08.00–09.00 Volilni zbor PRSS
09.0009.30 Registracija  
09.30–10.15 Model korporativnega uredništva*
Stephen Moss
10.15–11.00 Vloga korporativnega uredništva v komunikacijski strategiji nizozemske policije* Marco Leeuwerink 
11.00–11.15
ODMOR

 
11.15–12.00 Generacija Z: Precej drugačni kot vsi, ki smo jih (s)poznali doslej
Mitja Tuškej
12.00–12.45 Kaos ali urejenost medijske krajine
Tomaž Perovič
12.45–13.30 Design thinking Ana Kyra Bekš
13.30–13.45 Berimo  
13.45–14.45

KOSILO

 
14.45–15.15 Kako si lahko video heroj Peter Eisenberg
15.15–15.45 Kako narediti dober video podkast v živo Lan Orthaber in Nada Stegnjaić
15.45–16.00 
ODMOR

 
16.00–16.30  S čim in kako narediti dober video Jože Robežnik
16.30–16.40 Zaključek konference in sklepne misli Tina Cipot in Matjaž Klipšteter
16.40–18.10 Delavnica uporabe orodja za online produkcijo videa watchit**  Peter Eisenberg

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

**Obvezne predhodnje prijave. Omejeno število udeležencev.

PREDAVATELJI

Celoten seznam predavateljev konference bo dostopen kmalu.

KLIKNITE ZA PRIJAVO »

NAGRADE

Inkubator priložnosti

Prizma

Nacionalna strokovna nagrada, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Je edino tovrstno priznanje slovenskim komunikacijskim strokovnjakom in ne pomeni zgolj komunikacijske odličnosti, temveč izraža tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi.

PRIJAVA
Inkubator priložnosti

Prostovoljec leta

Prostovoljec leta: Ta naziv prejme članica ali član PRSS, ki se s svojim prostovoljnim delom na področju odnosov z javnostmi v okviru delovanja društva in širše še posebej izkaže.

PRIJAVA
Inkubator priložnosti

Inkubator priložnosti

Študentski natečaj Inkubator priložnosti: Glavni namen natečaja - Inkubator priložnosti je več mladim, ki si želijo pridobiti dodatno praktično in strokovno znanje, omogočiti brezplačen prihod na konferenco, v zameno za njihove kreativne ideje. Študentje na podlagi podanega komunikacijskega problema na področju odnosov z javnostmi (briefa) iščejo kreativne rešitve in se tako povežejo z uspešnim podjetjem.

PRIJAVA

300

KOMUNIKATORJEV

3

VRSTE NAGRAD

18

PREDAVATELJEV IZ SLOVENIJE IN TUJINE

1

VEčERNA ZABAVA

KLIKNITE ZA PRIJAVO »

SPONZORJI IN PARTNERJI