Matjaž Možina
Ustanovitelj in direktor, 2Mobile
Matjaž Možina, ustanovitelj in lastnik podjetja 2Mobile, ki deluje na področju razvoja mobilnih rešitev, je svoje izkušnje sprva nabiral v podjetju Simobil, nato pri A1 Slovenija, kasneje pa je stopil na samostojno podjetniško pot in tako ustanovil podjetje, ki razvija tehnološke rešitve za pogovorno trženje in mobilni marketing - 2Mobil. Te uporabljajo številne uspešne blagovne znamke kot so Mastercard, GLS, A1 Slovenija, Krka in Prva osebna zavarovalnica.
Je tudi eden izmed soustanoviteljev platforme za upravljanje dogodkov Meetpoint ter kreator platforme za upravljanje parkirnih mest in brezstično plačevanje parkirnin ParkMeWise. Matjaž je reden gost na strokovnih dogodkih s področja uporabe marketinških tehnologij, AI ter digitalizacije športnega marketinga.
Na letošnjem SKOJ-u bomo lahko prisluhnili njegovemu predavanju z naslovom ''Kako lahko (pogovorna) umetna inteligenca pomaga PRovcem?''. Sam pravi, da lahko v prihodnosti pričakujemo, da bodo tehnologije, ki jih poganja umetne inteligenca, temeljito preobrazile delo oddelkov za odnose z javnostmi, tako da bodo strokovnjaki za komuniciranje lažje ustvarjali vsebine, se odločali, dosegali večjo javnost ter predvsem znali napovedati in izmeriti učinke njihovega dela. Kljub temu da umetna inteligenca ne bo nadomestila vlogo PRovca, pa bo v ospredje še bolj postavila pomen empatije in kreativnosti.
V vrtincu nepredvidljivosti:
Predavanje
Kako lahko (pogovorna) umetna inteligenca pomaga PRovcem?
Okrogla miza
Umetna inteligenca: dober pomočnik za visoko produktivnost?
Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS)