Nagrade in natečaji

Program

Nagrade in natečaji

Študentski natečaj

Inkubator PRiložnosti

Študentje, pozor!

Za vas imamo izjemno priložnost, ki je enostavno ne smete zamuditi.

Študentski natečaj INKUBATOR PRILOŽNOSTI in Loterija Slovenija vas postavljata pred izziv. Ga boste sprejeli?


Izziv: reši komunikacijski brief na temo "močnejše komunikacijske podpore večletnega sodelovanja Loterije Slovenija z Zvezo za šport invalidov Slovenije — Slovenskim paraolimpijskim komitejem"


Nagrada: ob celoviti izpolnjeni prijavi prejmeš BREZPLAČNO DVODNEVNO KOTIZACIJO za 25. SKOJ.

PREBERI VEČ IN SODELUJ

PRizma

Nagrada za komunikacijsko odličnost čaka na najboljše komunikacijske projekte - v kar 6 kategorijah!

Prizma kategorije so:

  • A - programi internega komuniciranja
  • B - celoviti komunikacijski programi (integrirano komuniciranje, 360 stopinjski komunikacijski programi)
  • C - programi upravljanja sprememb (krizno komuniciranje, upravljanje tem itd.)
  • D - specifični komunikacijski programi (vladni odnosi, odnosi z mediji, lokalnimi skupnostmi, potrošniki, finančnimi javnostmi…)
  • E - programi trajnostnega delovanja (CSR projekti, ESG, trajnostno poročanje, itd.)
  • F - uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev (od internega glasila do aplikacije, od klasičnega komunikacijskega orodja do novega)

Prijave na Prizmo so odprte do 27. marca.

PREBERI VEČ IN SODELUJ

Kako se odlično prijaviti na Prizmo?

Primus

Nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk, ki jo PRSS podeljuje v sodelovanju z Združenjem Manager

Nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk je edino strokovno slovensko priznanje, ki prepoznava in nagrajuje komunikacijska znanje in veščine vodilnih v podjetjih oziroma organizacijah.


Slovensko društvo za odnose z javnostmi nagrado Primus podeljuje skupaj z Združenjem Manager, in sicer managerjem in managerkam, ki poosebljajo odličnost v poslovnem komuniciranju. Nagrajenim managerjem in managerkam ter organizacijam, ki jih vodijo, Primus prinaša večjo prepoznavnost in krepi njihov ugled. 


Prijave zbiramo do 21. aprila. Zmagovalca/ko bomo razglasili 5. maja, Primus priznanje pa bomo podelili 12. maja na konferenci 25. SKOJ.

Zakaj sodelovati v izboru za nagrado Primus? Razlogi so vsaj trije:


  1. Primus je prepoznavna in priznana strokovna nagrada. Zasnovana je po vzoru nagrade Excel, ki jo v mnogih državah podeljuje Mednarodna zveza poslovnih komunikatorjev IABC.
  2. Sodelovanje pri izboru za Primus je enkraten komunikacijski barometer. Je priložnost za pregled procesa in učinkov managerskega komuniciranja ter usklajenih naporov na področju poslovnega komuniciranja, hkrati pa tudi priložnost za pridobitev uporabne in strokovne povratne informacije.
  3. Že sama nominacija za nagrado Primus je priznanje, saj potrjuje komunikacijsko odličnost managerjev ter njihovo zavzetost za nadaljnji komunikacijski razvoj – tako osebni kot tudi razvoj organizacije v celoti.
PRIJAVA NA PRIMUS

Med merila oz. kriterije odličnosti komuniciranja smo uvrstili:


  1. Veščine: izjemne vodstvene in komunikacijske veščine, spretnosti (spodaj v vprašalniku zapišite, katere veščine odlikujejo nominiranca/ko).
  2. Strategija: (so)izvajanje komunikacijske strategije, ki izkazuje ustvarjalnost in inovativnost ter prispeva k poslovnemu uspehu organizacije (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka (so)izvaja strategijo).
  3. Zavezanost komunikaciji: komuniciranje z vsemi javnostmi, notranjimi in zunanjimi, na vseh ravneh: od lokalne do mednarodne (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka komunicira z različnimi javnostmi).
  4. Osebna komunikacija: učinkovita osebna komunikacija z vsemi ciljnimi skupinami. Soustvarjanje komunikacije in ne le usmerjanje komunikatorjev pri njihovih prizadevanjih (spodaj v vprašalniku zapišite, kakšna je osebna komunikacija nominiranca/ke).
  5. Etičnost in profesionalnost v komunikaciji: zavezanost najvišjim etičnim in profesionalnim načelom, standardom ter delovanje v skladu z etičnim kodeksom Združenja Manager (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka komunicira etično in profesionalno).
  6. Vključevanje: uspešna vzpostavitev dvosmerne komunikacije (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka vključuje zaposlene v komunikacijo).
  7. Mnenjski voditelji: širša prizadevanja za boljšo družbo (spodaj v vprašalniku zapišite, kako si nominirance/ka prizadeva za širše dobro).
Share by: