Programski urnik

SKOJ ustvarja

Sestavlja ga cvet najboljše domače komunikacijske srenje na enem mestu, kjer se poleg deljenja znanj, izkušenj in novitet, rojevajo nove ideje, kreirajo odlični projekti in začenjajo zmagovita sodelovanja.

Četrtek, 11. 5.

9:30

Registracija in sprejem

PRSS pozdrav

10:00

Uvodni pozdrav

Dobrodošli na 25. konferenci SKOJ

Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija, predsednica PRSS

Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacij, A1 Slovenija & A1 Srbija, vodja programskega odbora 25. SKOJ

V vrtincu sprememb

10:05 - 10:45

Pogovor

Transformacija sveta, vodenja in komunikacijske stroke (delovni naslov)

Pogovor vodi:

prof. dr. Dejan Verčič,  profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani ter partner v družbi Herman & partnerji

10:45 - 11:15

Podelitev PRIMUS 2023 in pogovor z zmagovalko

Aleša Mižigoj, direktorica in lastnica podjetja Medex

Pogovor vodi:

Katarina Matejčič, voditeljica in producentka Bloomberg Adria

11:15 - 11:30

Odmor za kavo

11:30 - 12:30

Predavanje in okrogla miza

Kako močna identiteta delodajalca pomaga pri obvladovanju krize in sprememb?

Laura Smrekar, partnerica, Competo

Tilen Sotler, izvršni direktor, Dewesoft

Clemens Brugger, Wolt

12:30 - 13:00

Podelitev PRIZMA

13:00 - 14:15

Odmor za kosilo

V vrtincu tehnologij

14:15 - 14:45

Predavanje

TikTok: Platforma, kjer se blagovne znamke srečajo s komičnim odsevom resničnosti

  • Podrobneje o predavanju

    Predavanje: 

    TikTok: Platforma, kjer se blagovne znamke srečajo s komičnim odsevom resničnosti


    V letu 2023 TikTok in z njim vertikalen video postaja ključna sestavina vsake vsebinske strategije, saj odraža spremembe v načinu, kako ljudje konzumirajo vsebine in komunicirajo na spletu. Gre za omrežje, kjer tradicionalni marketinški pristopi pogosto ne delujejo. Uspeh na platformi temelji na pravilih, ki jih diktira razmišljanje generacije Z. Ustvarjalnost, avtentičnost, zabava in poznavanje trendov so gonilne sile uspeha na TikToku. 


    V Sloveniji so blagovne znamke na TikTok začele vstopati leta 2020. Danes je na platformi z vsebinami v slovenskem jeziku že več kot 500 uveljavljenih blagovnih znamk in medijev. Revolucija ni omejena zgolj na TikTok. Kratke vertikalne video vsebine ob spremljavi trendovske glasbe prevladujejo tudi na konkurenčnih platformah, kot sta Instagram Reels in YouTube Shorts, ki prav tako vse bolj agresivno vstopata na slovenski trg. 


    Prihodnost ustvarjanja video vsebin je nedvomno vertikalna. Zato vas bom popeljal skozi svet TikTok trendov, predstavil uspešne študije primerov blagovnih znamk na platformi ter vas navdihnil, da boste TikTok in vertikalne video posnetke prepoznali kot resno in pomembno komunikacijsko orodje sodobnega časa.


Domen Dan Gaiman, partner, DD Studios

14:45 - 15:15

Okrogla miza

Prihodnost komuniciranja je že tu

  • Podrobneje o okrogli mizi

    "Trenutno se na področju komuniciranja okolje, v katerem delujemo, spreminja hitreje kot kadarkoli do zdaj. Komuniciranje nacije družbenih omrežjih gre iz slik na video, oziroma vse hitreje iz horizontalnega videa v vertikalni video. Tu seveda kraljuje TikTok, a YouTube Shorts in Instagram Reels sta mu hitro za petami. Twitter se je čez noč obrnil na glavo in se še vedno ni stabiliziral, odkar ga je kupil g. Musk. Umetna inteligenca ni več le nekaj teoretičnega, ampak je postala realnost. Brezplačno lahko vsak od nas piše, riše in ustvarja s pomočjo računalniškega veleuma.


     


    Tako ali drugače komuniciramo digitalno in za kreiranje sporočil, ki jih komuniciramo, uporabljamo digitalna orodja. Ker pa se digitalna sfera razvija z eksponentno hitrostjo, ki do neke mere sledi Moorovemu zakonu, se moramo z eksponentno hitrostjo prilagajati tudi tisti, ki komuniciramo.



    Nikoli to ni bilo še tako jasno, kot s prihodom orodja ChatGPT, ki je povzročilo pravo mini revolucijo. Platforma je v 5 dneh dobila milijon uporabnikov, Twitter je do te točke potreboval 2 leti, Instagram 2,5 meseca, TikTok pa 1,5 meseca. Hitrost, s katero se bomo morali prilagajati novostim, je vedno višja. Na okrogli mizi se bomo dotaknili sledečih tem:


    ·       Vprašanje za vse zbrane je torej, kakšen mindset potrebujemo, da smo vedno pripravljeni na spremembe?


    ·       Kako biti agilni pri implementaciji sprememb in kreiranju komunikacijskih struktur, ki so narejene za spremembe?


    ·       Kako nova komunikacijska orodja vplivajo na pristnost vsebin, kaj to pomeni za pojav in odkrivanje lažnih novic?


    ·       Zanimalo nas bo tudi, kako kultura Generacije Z ustvarja nova komunikacijska okolja in hkrati, kako ta komunikacijska okolja uporabiti za komuniciranje s preostankom populacije.


    ·       Pogledali in naše strokovnjake vprašali bomo še, kakšen je profil “novodobnega komunikologa/nje” v letu 2025?


    Čas za učenje in uvajanje spremembe je zdaj!"

    Tako ali drugače komuniciramo digitalno in za kreiranje sporočil, ki jih komuniciramo, uporabljamo digitalna orodja. Ker pa se digitalna sfera razvija z eksponentno hitrostjo, ki do neke mere sledi Moorovemu zakonu, se moramo z eksponentno hitrostjo prilagajati tudi tisti, ki komuniciramo.


    Nikoli to ni bilo še tako jasno, kot s prihodom orodja ChatGPT, ki je povzročilo pravo mini revolucijo. Platforma je v 5 dneh dobila milijon uporabnikov, Twitter je do te točke potreboval 2 leti, Instagram 2,5 meseca, TikTok pa 1,5 meseca. Hitrost, s katero se bomo morali prilagajati novostim, je vedno višja.


    Vprašanje za vse zbrane je torej, kakšen mindset potrebujemo, da smo vedno pripravljeni na spremembe? Kako biti agilni pri implementaciji sprememb in kreiranju komunikacijskih struktur, ki so narejene za spremembe? Zanimalo nas bo tudi, kako kultura Generacije Z ustvarja nova komunikacijska okolja in hkrati, kako ta komunikacijska okolja uporabiti za komuniciranje s preostankom popula


    Pogledali in naše strokovnjake vprašali pa bomo še, kakšen je profil “novodobnega komunikologa/nje” v letu 2025? Strah pred tem, da nam bo umetna inteligenca vzela službo, je upravičen. A priložnost, ki nam jo daje dejstvo, da lahko postanemo “z umetno inteligenco opremljeni komunikatorji”, je ogromna. Tisti, ki bomo različne umetne inteligence znali uporabiti kot svoje najboljše asistente, ki so pokonci 24/7 in nam vedno na voljo, bomo lahko svoje delo opravljali bolje, hitreje in učinkovitejše. 


    Za nas je strah odveč, a čas za učenje in uvajanje spremembe je zdaj! In da, tudi ta tekst je pomagal spisati in ga lektorial Chat GPT. Prihodnost je tu, zgrabimo jo. 


Simon Dobrišek, Laboratorij za strojno inteligenco, Fakulteta za elektrotehniko, UL

mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica, Marketing magazin

Petra Stušek, direktorica, Turizem Ljubljana

Pogovor vodi:
Domen Dan Gaiman,
partner, DD Studios

15:15 - 15:45

Predavanje

Kako lahko (pogovorna) umetna inteligenca pomaga PRovcem?

Matjaž Možina, ustanovitelj in direktor, 2Mobile

15:45 - 16:30

Okrogla miza

Umetna inteligenca: dober pomočnik za visoko produktivnost?

  • Podrobneje o okrogli mizi

    Razvoj orodij podprtih z umetno inteligenco ni neizogiben, pač pa je že tu, vsak teden nam prinaša številna nova orodja. Na nas, uporabnikih, je, da jih usvojimo in posvojimo ter najdemo načine, kako si lahko z njimi pomagamo pri vsakodnevnem delu.


    Na okrogli mizi bomo med drugim odgovorili na vprašanja:

    • kaj tak razvoj pomeni za komunikacijske poklice,
    • katere veščine je pomembno razvijati,
    • kako nam takšna orodja lahko olajšajo naše delo,
    • kako lahko z njimi povečamo produktivnost in s tem zmanjšamo obremenjenost.

    Cilj okrogle mize je zelo konkreten: opremiti udeležence konference z napotki, kako lahko čim prej sami uvedejo takšna orodja v svoje delovne navade.


Špela Poklukar, specialistka strojnega učenja v podjetju Endava, finalistka za inženirko leta 2022

Matjaž Možina, ustanovitelj in direktor, 2Mobile

Uroš Svenšek, vodja digitala, Agencija 101

Pogovor vodi:

Jerneja Faletič, specialistka za vsekanalno izkušnjo uporabnika, Triglav Skladi

16:30 - 16:50

Koktajl odmor

Delavnici

16:50 - 18:20

Delavnica 1

Strateško razmišljanje in praktična znanja potrebna za uspešno kreiranje in vodenje TikTok kampanj

  • Podrobneje o delavnici

    Delavnica: "Strateško razmišljanje in praktična znanja potrebna za uspešno kreiranje in vodenje TikTok kampanj"


    Vstop in vodenje TikTok kampanj je za mnogo izkušenih specialistov za marketing in odnose z javnostmi velik izziv. Na platformi veljajo druga pravila, kot na bolj uveljavljenih in mainstream kanalih. Cilj delavnice je, da odgrnemo tančico in pogeldamo v zadorje, kjer se skrivajo konkretni koraki za uspešno vodenje TikTok kampanj in kampaj, ki imajo v jedru vertikalne video vsebine. 


    Obdelali bomo tematike:

    1. Razumevanje platform: Spoznavanje značilnosti posameznih platform (TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat) in prilagajanje vsebine.
    2. Spreminjajoči se trendi: Sledenje najnovejšim trendom in zagotavljanje relevantnosti ter privlačnosti vsebin.
    3. Omejeni čas in viri: Učinkovita raba časa, človeških in finančnih virov za ustvarjanje kakovostnih vertikalnih video vsebin.
    4. Prilagajanje obstoječih vsebin: Prilagoditev že obstoječih vsebin za vertikalen format in obvladovanje potrebnega strokovnega znanja.
    5. Merjenje uspeha: Naučiti se meriti uspeh vertikalnih video kampanj ob upoštevanju različnih metrik in KPI-jev.
    6. Vertikalen video, TikTok in prodajni lijak: Razumevanje povezave med vertikalnimi videi, TikTok platformo in prodajnim lijakom.
    7. Kaj prinaša TikTok oglaševanje: Prednosti in možnosti, ki jih nudi oglaševanje na TikToku.
    8. Kako TikTok oplemeniti media mix blagovne znamke: Kako lahko TikTok postane nov in ključen steber celostne komunikacije blagovne znamke. 

  • Prijava

    https://event.meetpoint.si/25-skoj-delavnici/prijava

Domen Dan Gaiman, partner, DD Studios

16:50 - 18:20

Delavnica 2

Podkast: Od ideje do lansiranja

  • Podrobneje o delavnici

    Na delavnici "Podkast: Od ideje do lansiranja" boste pridobili praktična znanja o tehničnih vidikih snemanja, oblikovanja vsebine in uredništvu avdio vsebin ter kako jih učinkovito promovirati in distribuirati vaši ciljni publiki.


  • Prijava

    https://event.meetpoint.si/25-skoj-delavnici/prijava

Anže Frantar, strokovnjak za digitalni in vsebinski marketing ter kreativni direktor v agenciji PM, poslovni mediji

Večerni program

19:30 - 21:00

Večerja

21:00

Večerna zabava

Petek, 12. 5.

8:15 - 9:15

Jutranja telovadba Dance Yoga

  • Več informacij

    Potekala bo v dvorani James Cook, z začetkom ob 8.15, zato vse udeležence prosimo, da se pred dvorano zberete ob 8.05. 


    Telovadba bo trajala eno uro. Oblečeni bodite v lahkotna in udobna oblačila za vadbo. Pri vadbi se boste skupaj najprej ogreli in raztegnili telo ob ritmih glasbe ter se nato umirili z dihanjem in meditacijo. Drugih pripomočkov ne potrebujete, s seboj pa le imejte steklenico vode za osvežitev. 

Vesna Pinter Stojnić

9:30 - 10:00

Registracija in sprejem

V vrtincu krize

10:00 - 10:40

Predavanje

Moč komunikacije, da navdihne, izboljša & vpliva v negotovem svetu

  • Podrobneje o predavanju

    Alex Aiken se bo osredotočil na glavne zahteve za uspešno vodenje komunikacijske operacije v negotovem in nestanovitnem svetu. Uporabil bo primere iz svoje kariere, ki zajema politiko, lokalno in centralno oblast ter ustanovitev dveh komunikacijskih svetovalnic. 


    Alex pravi, da morajo biti vodje komunikacij pogumni, drzni in samozavestni ter zagotoviti, da ustvarijo sodobno komunikacijsko ekipo, opremljeno s podatki, z odlično digitalno vsebino, in imajo vodstveni tim, ki zagotavlja veščine, potrebne za izvajanje učinkovitih kampanj. Poudaril bo potrebo po visokih etičnih standardih in izpostavil vladno komunikacijsko službo Združenega kraljestva kot zbirko odličnih praks, vključno z operativnim modelom sodobne komunikacije, vodnikom kampanje OASIS in komunikacijskim standardom. 


    Več informacij: https://gcs.civilservice.gov.uk/



Alex Aiken, izvršni direktor, UK Goverment Communications

10:40 - 11:10

Predavanje

Nimate časa za krize?

Ljiljana Boljanović, generalna direktorica, Olaf&McAteer in svetovalka za krizno upravljanje

11:10 - 11:25

Odmor za kavo

11:25 - 12:05

Okrogla miza

Kriza in kako jo preživeti?

  • Podrobneje o okrogli mizi

    Krizam se je velikokrat mogoče izogniti. A ko pridejo, jih je potrebno upravljati. Pri tem pa ne smemo pozabiti nase, na vse, ki so v situacijo tako ali drugače vključeni. S sogovorniki bomo na okrogli mizi preverili, kako graditi odpornost na dolgi rok, pa tudi, kako v stresnih situacijah vzdržati in jih preživeti s kar najmanj "poškodbami".

Srečko Šestan, poveljnik Civilne zaščite

dr. Alja Fabjan, certificirana psihoterapevtka integrativne psihoterapije

Andrej Krajner, direktor Blagovne znamke in komuniciranja v NLB Skupini


Pogovor vodi:

Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija, predsednica PRSS

12:05 - 12:25

Vsebina v pripravi

12:25 - 13:10

Okrogla miza

Ne čakaj pomladi, ne čakaj na ... krizo

  • Podrobneje o okrogli mizi

    Raziskave kažejo, da so ženske nagnjene k intuitivnemu, sočutnemu vodenju in uporabi več komunikacije v težkih obdobjih. Ženske naj bi bile tudi boljše komunikatorke kot moški, predvsem zaradi boljše sposobnosti povezovanja z drugimi, motiviranja in krepitve timov. H kakovosti njihovega vodenja in komuniciranja prispevajo tudi stereotipna pričakovanja ter višji strokovni in družbeni standardi, na podlagi katerih se jih ocenjuje v primerjavi z moškimi. To prispeva k njihovi večji pripravljenosti in kompetentnosti, zlasti v kriznih situacijah.


    Mnoge študije so denimo ugotovile, da je bilo število primerov in smrti v času covida-19 nižje v državah, ki jih vodijo ženske.


    Zakaj pa bi čakali na krize, če pa se lahko ženske izkažejo tudi brez njih?


    Ne zaradi spola, temveč zaradi usposobljenosti. A to ni vedno enostavno v vrtincu spolnih neenakosti, s katerimi se ženske zavedno ali nezavedno soočajo v vsakdanji praksi.


    Vse tri sodelujoče se zelo dobro znajdejo v nepredvidljivostih, ki jih prinašajo poklic, spol, življenje. Mateja in Marta v praksi, Alenka pa tudi v akademskem svetu.


    V še neobjavljeni raziskavi, na podlagi 32 intervjujev s strokovnjakinjami za odnose z javnostmi v Sloveniji med drugim navaja, da življenjske izkušnje intervjuvank razkrivajo pogosto neprepoznano in neizpodbijano diskriminacijo in navaja razloge, zakaj neenakosti med spoloma kljub uvedbi zakonodaje o enakosti ostajajo onkraj poklica odnosov z javnostmi v Sloveniji v več vidikih družbenega življenja.



Pogovor vodi:

Mateja Malnar Štembal, partnerica za korporativne zadeve, Roche Slovenija in podpredsednica Združenja ONA VE

mag. Marta Kos, svetovalka podjetjem in mednarodnim organizacijam, voditeljica treningov in coachingov

Predsednica Združenja ONA VE

dr. Alenka Jelen, izredna profesorica na Univerzi v Stirlingu in Univerzi v Ljubljani

13:10 - 14:25

Odmor za kosilo

V vrtincu domiselnosti

14:25 - 14:45

Dobra praksa I.

Upravljanje sprememb ob prenosu lastništva družbe Mercator

Uroš Štanc, svetovalec, Herman & Partnerji

14:45 - 15:05

Dobra praksa II.

Kaj se lahko naučiš iz lovljenja Guinessovega rekorda?

Lan Orthaber, višji strokovnjak za korporativno komuniciranje, A1 Slovenija

15:05 - 15:25

Dobra praksa III.

Kako je kos ledu ogrel Slovenijo

Matija Kocbek, kreativni direktor in vodja oblikovanja, Pristop


Peter Zabret, starejši tekstopisec, Pristop

V vrtincu

15:25 - 16:05

Pogovor

David Zupančič: kako sem krotil virus in teorije zarote hkrati

Podpornik sklopa je Mladinska knjiga

David Zupančič, zdravnik in avtor knjige Življenje v sivi coni

PRSS pozdrav

16:05

Zaključni pozdrav

Hvala! #25skoj

Tina Cipot, predsednica PRSS

Blaž Ferenc, vodja programskega odbora 25. SKOJ

Share by: