O programu

Milena Jakovljevič
Tomato Košir
Tine Lugarič
Okroglo mizo moderira Anja Rebek, ustanoviteljica, partnerka in kreativna direktorica, Fabulatorij

Svoj pogled na kreativnost nam bodo zaupali:
Milena Jakovljevič, partnerka in glavna kreativna direktorica, DROM agency
Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil in pronicljivi vizualni komentator
Tine Lugarič, soustanovitelj in kreativni direktor, Trampolin"
Vse je v kreativnosti
Strokovna, prodorna in drzna. Milena Jakovljević, glavna kreativna direktorica DROM agency, je eno od drznejših poti ubrala že pri 26 letih, ko je začela soustvarjati zgodbo svoje agencije, ki jo s svojima sestrama vodi že 12 let. Najraje vodi kreativno, ter razvija prodorne zgodbe blagovnih znamk, ki v okolju in na uporabnikih puščajo trajen in pozitiven odtis. Projekti, na katerih je sodelovala, so prejeli že več kot 60 domačih in mednarodnih nagrad. Je redna članica strokovnih žirij tako digitalnih kot kreativnih festivalov, kot so SOF, Golden Drum, Kaktus, Diggit, SoMo borac in Websi.

Tine Lugarič je univerzitetni diplomirani komunikolog ter soustanovitelj in kreativni direktor multidisciplinarnega kreativnega studia Trampolin. V svoji več kot 18-letni karieri je na največjih slovenskih oglaševalskih agencijah Pristop, Publicis One in Luna \TBWA skrbel za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, podjetjih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings in Pecha Kucha, v prostem času pa se ukvarja tudi z lastno blagovno znamko skejtov Embisi.

Gost okrogle mize Vse je v k… reativnosti bo tudi oblikovalec vidnih sporočil in pronicljivi vizualni komentator: Tomato Košir. Kot eden slovenskih najvidnejših vizualnih oblikovalcev je znan po oblikovanju časopisnih naslovnic, njegova dela objavljajo svetovni mediji kot sta Guardian, Politico. V svoji kreativni komunikaciji išče ljudi in družbene teme, ki potrebujejo pomoč. Za svoje delo na področju grafičnega oblikovanja v zadnih treh letih je letos prejel nagrado Prešernovega sklada. Ste vedeli, da je njegova tudi podoba Ministrstva za kulturo? S Tomatom bomo odstrnili drugo plat kreativnosti, saj pravi, da je oblikovanje je poklic zavrnitev. Kako črpa navdih, kako se regenerira in kaj priporoča mentorjem mladih upov?
Share by: