Sestavlja ga cvet najboljše domače komunikacijske srenje na enem mestu, kjer se poleg deljenja znanj, izkušenj in novitet, rojevajo nove ideje, kreirajo odlični projekti in začenjajo zmagovita sodelovanja.
Predavanje:
TikTok: Platforma, kjer se blagovne znamke srečajo s komičnim odsevom resničnosti
V letu 2023 TikTok in z njim vertikalen video postaja ključna sestavina vsake vsebinske strategije, saj odraža spremembe v načinu, kako ljudje konzumirajo vsebine in komunicirajo na spletu. Gre za omrežje, kjer tradicionalni marketinški pristopi pogosto ne delujejo. Uspeh na platformi temelji na pravilih, ki jih diktira razmišljanje generacije Z. Ustvarjalnost, avtentičnost, zabava in poznavanje trendov so gonilne sile uspeha na TikToku.
V Sloveniji so blagovne znamke na TikTok začele vstopati leta 2020. Danes je na platformi z vsebinami v slovenskem jeziku že več kot 500 uveljavljenih blagovnih znamk in medijev. Revolucija ni omejena zgolj na TikTok. Kratke vertikalne video vsebine ob spremljavi trendovske glasbe prevladujejo tudi na konkurenčnih platformah, kot sta Instagram Reels in YouTube Shorts, ki prav tako vse bolj agresivno vstopata na slovenski trg.
Prihodnost ustvarjanja video vsebin je nedvomno vertikalna. Zato vas bom popeljal skozi svet TikTok trendov, predstavil uspešne študije primerov blagovnih znamk na platformi ter vas navdihnil, da boste TikTok in vertikalne video posnetke prepoznali kot resno in pomembno komunikacijsko orodje sodobnega časa.
Prihodnost komuniciranja je že tu
"Trenutno se na področju komuniciranja okolje, v katerem delujemo, spreminja hitreje kot kadarkoli do zdaj. Komuniciranje nacije družbenih omrežjih gre iz slik na video, oziroma vse hitreje iz horizontalnega videa v vertikalni video. Tu seveda kraljuje TikTok, a YouTube Shorts in Instagram Reels sta mu hitro za petami. Twitter se je čez noč obrnil na glavo in se še vedno ni stabiliziral, odkar ga je kupil g. Musk. Umetna inteligenca ni več le nekaj teoretičnega, ampak je postala realnost. Brezplačno lahko vsak od nas piše, riše in ustvarja s pomočjo računalniškega veleuma.
Tako ali drugače komuniciramo digitalno in za kreiranje sporočil, ki jih komuniciramo, uporabljamo digitalna orodja. Ker pa se digitalna sfera razvija z eksponentno hitrostjo, ki do neke mere sledi Moorovemu zakonu, se moramo z eksponentno hitrostjo prilagajati tudi tisti, ki komuniciramo.
Nikoli to ni bilo še tako jasno, kot s prihodom orodja ChatGPT, ki je povzročilo pravo mini revolucijo. Platforma je v 5 dneh dobila milijon uporabnikov, Twitter je do te točke potreboval 2 leti, Instagram 2,5 meseca, TikTok pa 1,5 meseca. Hitrost, s katero se bomo morali prilagajati novostim, je vedno višja. Na okrogli mizi se bomo dotaknili sledečih tem:
· Vprašanje za vse zbrane je torej, kakšen mindset potrebujemo, da smo vedno pripravljeni na spremembe?
· Kako biti agilni pri implementaciji sprememb in kreiranju komunikacijskih struktur, ki so narejene za spremembe?
· Kako nova komunikacijska orodja vplivajo na pristnost vsebin, kaj to pomeni za pojav in odkrivanje lažnih novic?
· Zanimalo nas bo tudi, kako kultura Generacije Z ustvarja nova komunikacijska okolja in hkrati, kako ta komunikacijska okolja uporabiti za komuniciranje s preostankom populacije.
· Pogledali in naše strokovnjake vprašali bomo še, kakšen je profil “novodobnega komunikologa/nje” v letu 2025?
Čas za učenje in uvajanje spremembe je zdaj!"
Tako ali drugače komuniciramo digitalno in za kreiranje sporočil, ki jih komuniciramo, uporabljamo digitalna orodja. Ker pa se digitalna sfera razvija z eksponentno hitrostjo, ki do neke mere sledi Moorovemu zakonu, se moramo z eksponentno hitrostjo prilagajati tudi tisti, ki komuniciramo.
Nikoli to ni bilo še tako jasno, kot s prihodom orodja ChatGPT, ki je povzročilo pravo mini revolucijo. Platforma je v 5 dneh dobila milijon uporabnikov, Twitter je do te točke potreboval 2 leti, Instagram 2,5 meseca, TikTok pa 1,5 meseca. Hitrost, s katero se bomo morali prilagajati novostim, je vedno višja.
Vprašanje za vse zbrane je torej, kakšen mindset potrebujemo, da smo vedno pripravljeni na spremembe? Kako biti agilni pri implementaciji sprememb in kreiranju komunikacijskih struktur, ki so narejene za spremembe? Zanimalo nas bo tudi, kako kultura Generacije Z ustvarja nova komunikacijska okolja in hkrati, kako ta komunikacijska okolja uporabiti za komuniciranje s preostankom popula
Pogledali in naše strokovnjake vprašali pa bomo še, kakšen je profil “novodobnega komunikologa/nje” v letu 2025? Strah pred tem, da nam bo umetna inteligenca vzela službo, je upravičen. A priložnost, ki nam jo daje dejstvo, da lahko postanemo “z umetno inteligenco opremljeni komunikatorji”, je ogromna. Tisti, ki bomo različne umetne inteligence znali uporabiti kot svoje najboljše asistente, ki so pokonci 24/7 in nam vedno na voljo, bomo lahko svoje delo opravljali bolje, hitreje in učinkovitejše.
Za nas je strah odveč, a čas za učenje in uvajanje spremembe je zdaj! In da, tudi ta tekst je pomagal spisati in ga lektorial Chat GPT. Prihodnost je tu, zgrabimo jo.
Razvoj orodij podprtih z umetno inteligenco ni neizogiben, pač pa je že tu, vsak teden nam prinaša številna nova orodja. Na nas, uporabnikih, je, da jih usvojimo in posvojimo ter najdemo načine, kako si lahko z njimi pomagamo pri vsakodnevnem delu.
Na okrogli mizi bomo med drugim odgovorili na vprašanja:
Cilj okrogle mize je zelo konkreten: opremiti udeležence konference z napotki, kako lahko čim prej sami uvedejo takšna orodja v svoje delovne navade.
Delavnica: "Strateško razmišljanje in praktična znanja potrebna za uspešno kreiranje in vodenje TikTok kampanj"
Vstop in vodenje TikTok kampanj je za mnogo izkušenih specialistov za marketing in odnose z javnostmi velik izziv. Na platformi veljajo druga pravila, kot na bolj uveljavljenih in mainstream kanalih. Cilj delavnice je, da odgrnemo tančico in pogeldamo v zadorje, kjer se skrivajo konkretni koraki za uspešno vodenje TikTok kampanj in kampaj, ki imajo v jedru vertikalne video vsebine.
Obdelali bomo tematike:
https://event.meetpoint.si/25-skoj-delavnici/prijava
Na delavnici "Podkast: Od ideje do lansiranja" boste pridobili praktična znanja o tehničnih vidikih snemanja, oblikovanja vsebine in uredništvu avdio vsebin ter kako jih učinkovito promovirati in distribuirati vaši ciljni publiki.
https://event.meetpoint.si/25-skoj-delavnici/prijava
Potekala bo v dvorani James Cook, z začetkom ob 8.15, zato vse udeležence prosimo, da se pred dvorano zberete ob 8.05.
Telovadba bo trajala eno uro. Oblečeni bodite v lahkotna in udobna oblačila za vadbo. Pri vadbi se boste skupaj najprej ogreli in raztegnili telo ob ritmih glasbe ter se nato umirili z dihanjem in meditacijo. Drugih pripomočkov ne potrebujete, s seboj pa le imejte steklenico vode za osvežitev.
Moč komunikacije, da navdihne, izboljša & vpliva v negotovem svetu
Alex Aiken se bo osredotočil na glavne zahteve za uspešno vodenje komunikacijske operacije v negotovem in nestanovitnem svetu. Uporabil bo primere iz svoje kariere, ki zajema politiko, lokalno in centralno oblast ter ustanovitev dveh komunikacijskih svetovalnic.
Alex pravi, da morajo biti vodje komunikacij pogumni, drzni in samozavestni ter zagotoviti, da ustvarijo sodobno komunikacijsko ekipo, opremljeno s podatki, z odlično digitalno vsebino, in imajo vodstveni tim, ki zagotavlja veščine, potrebne za izvajanje učinkovitih kampanj. Poudaril bo potrebo po visokih etičnih standardih in izpostavil vladno komunikacijsko službo Združenega kraljestva kot zbirko odličnih praks, vključno z operativnim modelom sodobne komunikacije, vodnikom kampanje OASIS in komunikacijskim standardom.
Več informacij: https://gcs.civilservice.gov.uk/
Nimate časa za krize?
Ljiljana Boljanović, generalna direktorica, Olaf&McAteer in svetovalka za krizno upravljanje
Krizam se je velikokrat mogoče izogniti. A ko pridejo, jih je potrebno upravljati. Pri tem pa ne smemo pozabiti nase, na vse, ki so v situacijo tako ali drugače vključeni. S sogovorniki bomo na okrogli mizi preverili, kako graditi odpornost na dolgi rok, pa tudi, kako v stresnih situacijah vzdržati in jih preživeti s kar najmanj "poškodbami".
Srečko Šestan, poveljnik Civilne zaščite
dr. Alja Fabjan, certificirana psihoterapevtka integrativne psihoterapije
Andrej Krajner, direktor Blagovne znamke in komuniciranja v NLB Skupini
Vsebina v pripravi
Ne čakaj pomladi, ne čakaj na ... krizo
Raziskave kažejo, da so ženske nagnjene k intuitivnemu, sočutnemu vodenju in uporabi več komunikacije v težkih obdobjih. Ženske naj bi bile tudi boljše komunikatorke kot moški, predvsem zaradi boljše sposobnosti povezovanja z drugimi, motiviranja in krepitve timov. H kakovosti njihovega vodenja in komuniciranja prispevajo tudi stereotipna pričakovanja ter višji strokovni in družbeni standardi, na podlagi katerih se jih ocenjuje v primerjavi z moškimi. To prispeva k njihovi večji pripravljenosti in kompetentnosti, zlasti v kriznih situacijah.
Mnoge študije so denimo ugotovile, da je bilo število primerov in smrti v času covida-19 nižje v državah, ki jih vodijo ženske.
Zakaj pa bi čakali na krize, če pa se lahko ženske izkažejo tudi brez njih?
Ne zaradi spola, temveč zaradi usposobljenosti. A to ni vedno enostavno v vrtincu spolnih neenakosti, s katerimi se ženske zavedno ali nezavedno soočajo v vsakdanji praksi.
Vse tri sodelujoče se zelo dobro znajdejo v nepredvidljivostih, ki jih prinašajo poklic, spol, življenje. Mateja in Marta v praksi, Alenka pa tudi v akademskem svetu.
V še neobjavljeni raziskavi, na podlagi 32 intervjujev s strokovnjakinjami za odnose z javnostmi v Sloveniji med drugim navaja, da življenjske izkušnje intervjuvank razkrivajo pogosto neprepoznano in neizpodbijano diskriminacijo in navaja razloge, zakaj neenakosti med spoloma kljub uvedbi zakonodaje o enakosti ostajajo onkraj poklica odnosov z javnostmi v Sloveniji v več vidikih družbenega življenja.
Predsednica Združenja ONA VE
dr. Alenka Jelen, izredna profesorica na Univerzi v Stirlingu in Univerzi v Ljubljani
Uroš Štanc, svetovalec, Herman & Partnerji
Lan Orthaber, višji strokovnjak za korporativno komuniciranje, A1 Slovenija
Matija Kocbek, kreativni direktor in vodja oblikovanja, Pristop
Peter Zabret, starejši tekstopisec, Pristop
Pogovor
David Zupančič: kako sem krotil virus in teorije zarote hkrati
David Zupančič, zdravnik in avtor knjige Življenje v sivi coni
Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS)